20 Temmuz 2008

Kriptograf ve Kültür Portakalı


KRİ:Naber portakal nasıl gidiyor.
Por:İyidir babacan seni sormalı.Bu arada noktalama işaretlerine dikkat et soru işareti lazım oraya.
KRİ:Tamam baba bi kes ya adam gibi muhabbet ettirmiyorsun hemen nokta koy ünlem koy,bırak bu ayakları hiç parasempatik değil bu hareketlerin.
Por:Parasempatik mi?
KRİ:Sonunda anlamadığın bir şey söyleyebildim culture noooldu kaldın?(bak soru işareti)
Por:Gerçekten aynı bloga yazmamıza şaşırıyorum bazen.Seni buraya alanın ben burnunu ısırayım sinüslerini tahriş edeyim emi.
KRİ:Elemelere katıldım kazandım lan sanane,sadece sen misin bu dünyada blog yazarı?
Por:tamam kes kavga etmeye gelmedin buraya adam gibi 2 satır muhabbet edelim dedik.
KRİ:Benim derdimde kavga etmek değil.İbo show var izliyor musun sen?
Por:geçen hafta izledim Yasmin Levy vardı ya.
KRİ:Hatırladım o hafta bende bakmıştım biraz şu bestelemiş ya İbraamın şarkısını.İşte onu dinledim.
Por:Afferin isteyerek mi yaptın bunu yoksa rastgele mi denk geldi kanal.
KRİ:Yok abi senin şu hafif'te ki tanıtımdan duydum.
Por:Ey gülüm benim sen hafif'e de mi takılıyorsun.
KRİ:tabi abi ayıp ettin cevval yazmış orda bir iki hikaye onlar sayesinde tanıştım.Aslında daha önce Kaya söylemişti yine bir soru cevap seansında :)
Por:Kaya mı hangi Kaya?
KRİ:Cga var ya tanımıyor musun?
Por:Tamam hatırladım.Bende devamlı soru sorarım ona :)
KRİ:Geç şimdi Kaya'yı falan sen Ergenekon'a ne diyorsun?
Por:Ne alaka yav.O çocuk güzel bir insandı Ergenekon falan işi olmaz onun,sanmıyorum yani.
KRİ:Porti s.çtın yine muhabbete cıvıma a.q adam gibi soru soruyoruz.
Por:Ok Ergenekon ismini ilk defa ilk okulda destanları ezberlerken duydum sonrada bir daha telaffuz etmedim.Taaa ki Bozyaka'ya taşınana kadar burda Ergenekon beyaz eşya,turizm,taşımacılık,kuyumculuk,plastik,inşaat,market sanayi ve ticaret Ltd. ŞTİ var.
KRİ:Oh anasının nikahı bu adamlar napmış ya bir şirket bunları nasıl yapar aynı anda? Hemde ltd.Bari farklı şirketler açsaymı.Ticaret odası bir şey demiyor mu bu heyuvanlara?
Por:Ben bilmem ben tabelayı aynen geçirdim buraya hepsi tek dükkanda işletiliyor bu şirketlerin tek adam adına.
KRİ:Tamam abi boşver sen Ergenekon'u anladık demeç vermekten kaçınıyorsun.
Por:Sor başka varsa.Dur ben sana sorayım lan bu 6600 lara nasıl format atılıyor sen biliyor musun?
KRİ:Yok abi bilmem ben telefon formatlamayı.
Por:Mq bi işe yarasan dişimi kıracam.Üfürüyon ama hikayesin a.q
KRİ:Ayıp olmuyor mu abi?
Por:Ayıp yatakta olur koçum.(Burada blogça koparlar,onlar arasında bir anısı vardır bu lafın)
KRİ:Tamam her neyse bak ne diyeceğim abi bu Lost için ne diyorsun sen?
Por:Kripto biliyorsun biz daha 1. sezonu yeni bitirdik.Daha bi skim anlayamadık diziden millet bizden 4 yıl önde.
KRİ:Valla doğru diyorsun abi dizi reklam veriyor,oceanic bilmemkaçtan düşsen sen ne yaparsın yok oceanik düşse sen ne yaparsın ya da içinde bulunduğun oceanik bilmemkaç düşse sen ne yapardın yaz gönder lost seni anlatsın.
Mal mı bu kanal yoksa kafa mı buluyor.Kesse ya oraları ne hikayesi a.q zaten deam etmiş bundan sonra,yazdılar mı artık bilmem ama hikaye.
Por:Bak bende aynı yere takıldım.Lan göndersek şöle fiyakalı bir senaryo acaba yeniden çekerler mi?Çekerler aslında senarist ve yapımcılarının manyak olduğunu duymuştum.Ama öyle böyle bir senaryo olmamalı eskisi kadar yankı uyandırmalı.
KRİ:Kes hemen kendi görüşünü bildir.Kanımca zannımca gibi kelimeleri koymayı unutma kulağına nitrogliserin doldurur vücut sıcaklığını arttırırım senin.
Por:Kripto bunlar çok yaratıcı tehtidler bence bunları bir kenara yaz böyle blog köşelerinde millete malzeme yapma.
KRİ:Ya bırak,kaynak mevzusuna zaten kılım al lan kullan kullanabildiğin kadar,kaynak vereni yığarım abi.Yazdıklarım bir yerde yayınlanacaksa yayınlansın kaynak göstermemek şartıyla başıma bela istemiyorum abi şimdi.
Por:La harbiden manyaksın sen.
KRİ:Ben ciddiyim abi uğraşmasın millet kaynak falan her şey ortak mal olsun,herşey herkesin malı olsun.Ama içine etmesinler yani ihtiyaç dahilinde kullanılsın ürünler veya her ne haltsa ortada olan.
Por:Çok ütopik...
KRİ:S.... ...... ... .. ........ ...(.)
Por:Ağar oldu lan bu millet anlamaz bence.
KRİ:Anlayana yazmadım zaten anlayan olursa terkeder burayı :) bak bak kapı sesi geliyor.
(Texas barlarında ki kapılardan bulunmaktadır açılıp kapanınca aynı sesi vermektedir.Gıyk gıykl gıyjikh tarz şeyler.)
Por:Neyse Kripto ben sıkıldım baydın beni ben kaçar gidip şu programı yükleyeceğim.Bakalım anlattığı kadar var mıymış keratanın.Mac nerde bizim sen evden götürdün mü onu?
KRİ:Yok abi kanepenin altında duruyor.
Por:Tamam hadi eyvallah.
KRİ:görüşürüz...
Por:Kesinlikle görüşeceğiz nihuhahaha
KRİ:^o)

Hiç yorum yok: